середу, 1 лютого 2017 р.

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

КОНСПЕКТ
УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Тема: «Баскетбол»
Завдання уроку:
1.      Навчити техніці виконання передач двома руками від грудей, техніці виконання кидка мʼяча однією рукою з місця після відскоку від щита.
2.      Повторити техніку ведення мʼяча.
3.      Формувати вміння виконувати технічні елементи гри в баскетбол.
4.      Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей
Місце проведення: спортивний зал
Інвентар: баскетбольні мʼячі, кеглі.
Частина
уроку
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина
12-14 хвилин



































Шикування.
Рапорт.
Повідомлення завдань уроку. Підрахунок ЧСС за 10 сек.
Повідомлення правил техніки безпеки.
Стройові вправи.
20 сек.
20 сек.
40 сек.

30 сек.
40 сек.
У шеренгу.
Складає черговий.
Повідомити про основні завдання.

Повороти на місці. Перешикування з однієї шеренги у дві.
Ходьба:
    - в обхід;


     - на носках;
     - на пʼятах;

     - перекатом з пʼяти на носок;

     - у напівприсяді;
     - у присяді;
     - звичайна.




10 м.
10 м.

10 м.

10 м.
10 м.
5 м.
Дотримуватись дистанції та інтервалу (за не обхід-ності вказати інтервал і дистанцію)
Руки на поясі.
Руки за голову, пальці в замок.
Стежити за правильністю виконання вправи.
Руки на поясі.
Руки на коліна.
Прийняти дистанцію 2 кроки.
Крок галопом правим і лівим боком.
15 м.
Дотримуватись інтервалу. Стежити за тим, щоб не було стрибків.
Біг:

    - спиною вперед;
     - із зупинками за сигналом
20 м.

10 м.
20 м.
Темп поступово збільшувати.
Дивитись через ліве плече.
За сигналом – зупинка і поворот на 180 градусів.
Ходьба. Підрахунок ЧСС за 10 сек.
10 м.
Виконувати вправи на відновлення частоти дихання та ЧСС.

Комплекс загально-розвиваючих вправ у русі.

1.1-4 – крокуючи, колові оберти головою вправо; 5-8 - те саме вліво.

2. 1-2 – крокуючи, руки через сторони вгору; 3-4 – руки вниз.
3. 1 – крок правою ногою, руки в сторони; 2 – крок лівою – руки до плечей; 3 – крок правою – руки в сторони; 4 – крок лівою – в.п.
4.В.п.  – о.с., руки на поясі.
1 – випад правою ногою, руки вгору;
2 – приставити ліву ногу;
3-4 – те саме з лівої.
5.В.п. – о.с., руки в сторони.
1 – крок правою ногою – поворот тулуба вправо; 2 – крок лівою – поворот тулуба вліво.




4-6 разів


4-6 разів

6-8 разів



6-8 разів



6-8 разів

Проводиться фронтальним методом почерговим способом виконання.
Дотримуватись дистанції, під час виконання вправи очі не закривати.
Вправу виконувати плавно.

Стежити за координацією рухів.


Випади глибокі, не нахилятись.


Вправу виконувати плавно, руки прямі.
Гра «Салки стрибками»
Учні довільно розташовуються на майданчику. Ведучий знаходиться у центрі майданчика. За командою ведучий їх ловить (учні та ведучий переміщуються за допомогою стрибків). Гравець, якого торкнувся ведучий, стає на його місце.
2-3 хв.
Переможцем стає той учень, який найменшу кількість разів був ведучим. Забороняється пересуватися ходьбою та бігом, виходити за межи майданчика. За не обхід-ності клас ділиться на групи.
Основна частина
26-28 хв.






















Передача мʼяча двома руками від грудей:
    - імітація виконання передачі;
     - передача двома руками від грудей
       на місці;
     - те саме на відстані 5-6 метрів;
     - передача двома руками від грудей з
       кроком уперед.
Опис. Передаючи мʼяч від грудей з місця, треба брати його з двох боків розставленими пальцями і тримати напівзігнутими руками. Ноги при цьому напівзігнуті в колінах, одна з них виставлена на півкроку вперед. Посилюють поштовх розгинанням ніг, виправленням рук із додатковим зусиллям пальців і перенесенням маси тіла на виставлену ногу. Ці передачі застосовуються на коротку і середню відстань.
1-2 хв.
Навчання проводити фронтальним методом, одночасним способом виконання. Основну увагу зосереджувати на техніці виконання даного елементу. Відстань між учнями 3-4 м, індивідуально відстань можна змінювати. Стежити за структурою рухів.
Кидок мʼяча однією рукою з місця, стоячи збоку від щита:
    - кидок з місця однією рукою від плеча з підтримкою мʼяча іншою рукою.
Опис. Даний кидок не вимагає строго фіксованого положення тулуба. Гравець трохи повертає тулуб і відводить назад плече зігнутої руки, у якій мʼяч, що лежить на долоні, перебуває над плечем. Розгинаючи руку, баскетболіст кистю посилає мʼяч, спрямовуючи та супроводжуючи його пальцями і надаючи йому відповідної траєкторії. Поштовх протилежної ноги посилює кидок.
Підрахунок ЧСС за 10 сек.
1-2 хв.
Виконання цього елемента проводиться фронтальним методом, почерговим способом виконання. Виконувати поставлені вчителем завдання: попадання мʼячем у визначені частини щита; виконання кидків з різною траєкторією польоту.
Ведення мʼяча
Гра «Серпантин»
Учні обʼєднуються у дві або три рівні команди і стають у колони, поклавши руки один одному на плечі. Перший гравець обводить мʼячем усіх інших. Обвівши останнього гравця, кидає мʼяч першому в колоні, сам стає в кінець і т.д.
2-4 хв.
Гру можна проводити один або кілька разів. Провести інструктаж з техніки безпеки. Підбити підсумки гри.
Заключна частина
5-7 хв.
Гра «Збий кеглі»
За 10 м. від лінії старту стоять у ряд 6-10 кеглів на відстані 0, 3 м. одна від одної. Гравці по черзі, катаючи мʼячі, намагаються збити якомога більше кеглів.
2-4 хв.
Перед кожним кидком усі кеглі ставлять на своє місце. Виграє команда, яка збила найбільше кеглів, Підбити підсумки гри.
Шикування у шеренгу.
Підбиття підсумків уроку. Підрахунок ЧСС за 10 сек.



Домашнє завдання.


Організаційних вихід із залу.
30 сек.
1 хв.




30 сек.


30 сек.

Звернути увагу на основні недоліки під час виконання технічних елементів та шляхи їх усунення. Виставити оцінки.
Підібрати вправи та ігри, які сприяють розвитку швидкісно-силових якостей


Немає коментарів:

Дописати коментар